Het nabewerken van kleuren is een zeer belangrijke stap in het filmmaking proces! Vaak gezien als erg ingewikkeld, met al die lastige scopes en moeilijke curves.
Daarom ga ik je in deze uitgebreide color grading tutorial exact uitleggen hoe alles werkt, waar je op moet letten en hoe je het mooiste de kleuren bewerkt van je video.
Dit doe ik in Premiere Pro, maar het bewerken van kleuren werkt in bijna ieder montageprogramma hetzelfde.
10 color grading hacks voor cinematic kleuren!
Het nabewerken van kleuren is een zeer belangrijke stap in het filmmaking proces! Vaak gezien als erg ingewikkeld, met al die lastige scopes en moeilijke curves.
Daarom ga ik je in deze uitgebreide color grading tutorial exact uitleggen hoe alles werkt, waar je op moet letten en hoe je het mooiste de kleuren bewerkt van je video.
Dit doe ik in Premiere Pro, maar het bewerken van kleuren werkt in bijna ieder montageprogramma hetzelfde.
Gear
» Bekijk al mijn gear
Ook interessant
BEHIND THE SCENES hoe ik film in S-Log3!
Je ziet exact mijn aanpak en instellingen voor S-Log3, uiteraard op basis van mijn theorie uit deel 1.
Sony A7S iii smooth editing workflow met interne proxies!
Hoe kun je de zware Sony A7S iii footage smooth editen? Ik leer het je in deze uitgebreide tutorial!
PREMIERE PRO kopen voor de LAAGSTE PRIJS
Premiere Pro kan best duur zijn, maar met mijn methodes kun je de laagste prijs scoren!
S-Cinetone voor Sony A7S iii // Beter profiel dan S-Log3?
S-Cinetone voor de Sony A7S iii, dit kleurprofiel is nu beschikbaar! Ik ben meteen gaan testen.